Lávka před Kulturákem.
30. 6. 2008
Odstranění lávky ve Velké Hradební město obhajuje leností chodců ji používat. A lákadlem, že demolice umožní vytvořit dvacet parkovacích míst. Auta tam i přes dopravní značení parkovala stejně, neboť nad smyslem značky "stezka pro chodce
(Přikazuje chodcům v daném směru užití takto označeného pruhu nebo stezky. Ostatním účastníkům silničního provozu je jejich využití zakázáno) vítězila cedulka zřizovatele "Kulturáku". Chodci možná vycítili, že cesta před "Kulturákem" , byť vyhrazena pro pěší, pro ně není bezpečná a lávku ignorovali. Vina tedy není v lávce, ale z mého pohledu v hulvátské parkovací nadřazenosti. Ta podle mne rozhodne i o využívání slibovaných parkovacích míst. Zkušenost z Dlouhé ulice obhajuje mé podezření. I v "Dlouhé", parkovací investici za více jak pět milionů korun, obhajoval Magistrát dostupným parkováním pro veřejnost. Praxe ukázala, že ze slibu zůstalo jen torzo a parkovací místa slouží jen "někomu", jako ostatně celá "Dlouhá". Též vyvolávači hesla "pryč s dopravou ze středu měst" od "Zelených" si jedno místečko plechovému znečišťovateli životního prostředí zajistili. Píši to nerad a dokázat to samozřejmě nemohu, ale za každou městskou investicí vidím primární prospěch pro vyvolené. Když se odpoutám od parkovacích míst a vzpomenu na rekreaci obyvatel, tak se mi vybavuje, jak se za ne- málo milionů korun čistil "Habrák". Samozřejmě ku prospěchu milovníků přírodního koupání. Slib dostal reálné obrysy a co nestihnou obyvatelé Ústí odplavat letos, tak už v budoucnosti nestihnou. Vylepšený rybník bude podbarvovat kouzelnou kulisu pro majitele rodinných domů, které na místě "Habráku" vyrostou. Ani bych se nedivil, kdyby se z Magistrátních seslí ozvalo, že "Habrák" končí pro lenost občanů ho využívat. Co s tím? Nebýt alespoň líný jít volit!
(Přikazuje chodcům v daném směru užití takto označeného pruhu nebo stezky. Ostatním účastníkům silničního provozu je jejich využití zakázáno) vítězila cedulka zřizovatele "Kulturáku". Chodci možná vycítili, že cesta před "Kulturákem" , byť vyhrazena pro pěší, pro ně není bezpečná a lávku ignorovali. Vina tedy není v lávce, ale z mého pohledu v hulvátské parkovací nadřazenosti. Ta podle mne rozhodne i o využívání slibovaných parkovacích míst. Zkušenost z Dlouhé ulice obhajuje mé podezření. I v "Dlouhé", parkovací investici za více jak pět milionů korun, obhajoval Magistrát dostupným parkováním pro veřejnost. Praxe ukázala, že ze slibu zůstalo jen torzo a parkovací místa slouží jen "někomu", jako ostatně celá "Dlouhá". Též vyvolávači hesla "pryč s dopravou ze středu měst" od "Zelených" si jedno místečko plechovému znečišťovateli životního prostředí zajistili. Píši to nerad a dokázat to samozřejmě nemohu, ale za každou městskou investicí vidím primární prospěch pro vyvolené. Když se odpoutám od parkovacích míst a vzpomenu na rekreaci obyvatel, tak se mi vybavuje, jak se za ne- málo milionů korun čistil "Habrák". Samozřejmě ku prospěchu milovníků přírodního koupání. Slib dostal reálné obrysy a co nestihnou obyvatelé Ústí odplavat letos, tak už v budoucnosti nestihnou. Vylepšený rybník bude podbarvovat kouzelnou kulisu pro majitele rodinných domů, které na místě "Habráku" vyrostou. Ani bych se nedivil, kdyby se z Magistrátních seslí ozvalo, že "Habrák" končí pro lenost občanů ho využívat. Co s tím? Nebýt alespoň líný jít volit!
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář