Nebezpečné asociace.
10. 10. 2008
.
Nejsem pravidelným pasažérem MHD. O to víc mohu posoudit, jestli s cenou jízdenky stoupá i kvalita cestování. V současnosti jsem z důvodů vypovězení poslušnosti plechového oře na veřejnou dopravu odkázán a předem hlásím, že na lince 51, kterou jezdím z Mírového náměstí na "Terasu" a opačným směrem, je to dvěma slovy děs běs. Uvnitř vozidla je nejenom hluk od elektromotoru, ale lomoz a pazvuky, které připomínají zvukovou kulisu katastrofických filmů dokreslující srážku vlaku s tahačem nukleární střely, vydává snad i označovač jízdenek. Nejsem technicky zaměřený a chápu, že nové vozy jsou drahé a tudíž nedostupné, ale že by nešlo něco utáhnout a nebo promazat se mi nechce věřit.
Samostatnou kapitolou je čistota autobusů. Při čekání na stanici si uvědomuji, že je to z venku na titul špindíra roku a marně si vzpomínám, jestli jsem takto ušmudlané viděl ve svém životě i to pověstné prase.Tento stav, podle mého soudu, neomlouvá údajná porucha mycího zařízení ve vozovně, neboť jsem přesvědčený, že mimořádná událost si žádá mimořádná opatření. Jestli jsou autobusy v majetku města, pak by snad nic nebránilo, aby se o jejich čistotu starali lidé určení na veřejně-prospěšné práce. Ke zvážení pokládám otázku. Mají se mezi občasným zametáním v Letním kině za A vyhřívat na sluníčku a nebo si k slunečním paprskům za B dopřát vodu v kýblu a dlouhým koštětem se postarat, aby porucha mycího zařízení neměla tak negativní estetické dopady? Myslím si, že B je správně. Byly doby, kdy se to jinak nedělalo. Odpovědní lidé by si měli, zvlášť v tuhle chvíli, uvědomit, že boky autobusů zdobí předvolební vábení politických stran. Já bych se bál, aby si voliči nevytvořili ze zašpiněných poutačů pochybnou asociaci o špinavých nápisech a špinavém obsahu.
Komentáře
Přehled komentářů
Zatím nebyl vložen žádný komentář